KURUMSAL Politikalarımız


Politikalarımız


 

 

                                        ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMLERİ

(KALİTE – ÇEVRE - İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ -BİLGİ GÜVENLİĞİ - ENERJİ) POLİTİKASI

 

KALİTE, ÇEVRE VE İSG POLİTİKAMIZ

ULAŞIMPARK A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel değerlerimize ulaşmak için politikalarımız;

·         Çalışan ve müşteri memnuniyetini artırarak sürekli iyileşmeyi,

·         Çalışanların gelişimini destekleyen eğitim programları ile motivasyonu yüksek tutarak danışma ve katılım sağlanmasını,

·         Çevre ve doğal kaynakların korunması, çevre bilinciyle duyarlılığın artırılması ve kirliliğin önlenmesini,

·         Entegre yönetim sistemimizi tüm süreçlerde etkin kullanmayı ve uygulanabilir şartları yerine getirmeyi,

·         İSG kültürümüzü sürekli iyileştirerek, güvenli ve sağlıklı çalışma ortamını üst düzeye çekebilmek için sıfır iş kazası hedefine ulaşmayı,

·         Çevre ve İş Sağlığı konusunda tehlike analiz çalışmalarıyla olabilecek tüm riskleri en aza indirmeyi,

·         İş Sağlığı Mevzuatına Uygunluk Yükümlülüklerinin yerine getirilmesi, faaliyetlerimizde   kanunlara mevzuata ve diğer şartlara uyarak değerlerimize bağlı kalmayı,

TAAHHÜT EDİYORUZ.

 

 

ENERJİ POLİTİKAMIZ

ULAŞIMPARK A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel değerlerimize ulaşmak için enerji politikamız;

·         Enerji verımliliğimizi sürekli iyileştirmek, ürün ve hizmet alımında enerji verimliliği projelerini geliştirerek uygulamayı,

·         Enerji amaç ve hedeflerimizi gerçekleştirmek, konfordan ödün vermeden,enerjiyi en verimli şekilde kullanarak, tasarruf sağlamak için gerekli olan tüm bilgi ve kaynakları sağlamayı,

·         Çalışanlarımıza eğitim vererek ve sürekli iyileştirme unsurlarını kullanarak, firma genelinde enerji bilincinin geliştirilmesi ile enerji verimliliği hedefi ve enerji tasarrufu amacına uygun davranmayı,

·         Enerji verimliliği ve performansı ile ilgili yürürlükte olan tüm yasal şartları ve yükümlülüklere uymayı,

·         Enerji politikalarımızı kurumsal entegre yönetim sistemlerimize dahil ederek, sürekli iyileşerek uygulanabilir şartları yerine getirmeyi

TAAHHÜT EDİYORUZ. 

 

BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ

ULAŞIMPARK A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel değerlerimize ulaşmak için bilgi güvenliği politikamız;

 

·         Kurumsal tüm faaliyetlerimizde bilgi güvenliğini en üst sevide tutmak için önceliklerimiz ‘’Bütünlük, Gizlilik ve Erişilebilirlik’’ unsurlarını korumasını sağlamayı,

·         Bilgi güvenliği yönetim sistemi konusunda uygulanabilir şartları yerine getirerek sürekli iyileştirme ve geliştirme ile tüm çalışanların farkındalıklarının arttırılmasını,

·         Bilgi Güvenliği ile ilgili tüm yasal şartları ve diğer yükümlülükleri karşılamayı,

·         Bilgi güvenliği için riskleri azaltmayı, ihlalleri önlenmeyi, gerekli sistemi oluşturmayı ve devamlılığı sağlanmayı

TAAHHÜT EDİYORUZ. 

 

YOLCU TAŞIMACILIĞINDA HİZMET KALİTESİ POLİTİKAMIZ

ULAŞIMPARK A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel değerlerimize ulaşmak için yolcu taşımacılığı hizmet kalitesi politikamız;

·         Toplu ulaşımı çekici hale getirmek ve hizmet kalitesini yükseltmek için memnuniyet odaklı bir ulaşım anlayışını benimsemeyi,

·         Hizmet kalitesinin arttırılmasını amaçlayan faaliyetleri yürütmek, belirtilen hizmet ve standartlara uygun şekilde en yüksek gayreti göstermeyi,

·         Çalışanlarımızın hizmet kalitesini yükseltmek için, gelişimine yönelik her türlü bilgi ve eğitim desteğinin sağlanmayı,

·         Toplu ulaşım hizmetlerinin kalitesinin arttırılması için uluslararası standartlarının gerekliliklerini yerine getirmeyi,

TAAHHÜT EDİYORUZ. 

 

 MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ

ULAŞIMPARK A.Ş. olarak sürekli iyileştirme ve müşteri memnuniyeti ilkesi uyarınca yolcularımızın başvuru talep ve şikâyetlerini;

 

·         Yasalara ve müşteri koşullarına uygun olarak,

·         Açıklık, tarafsızlık, adalet ve gizlilik prensipleri doğrultusunda,

·         Müşteri odaklı yaklaşım ile,

·         Çalışanlarımızı gerekli eğitimler ile donatarak,

·         Tanımlanan ve ilan edilen kanallar aracılığı ile kayıt altına almakta ve kısa sürede değerlendirmekteyiz.

Yolcularımızın başvuru talep ve şikâyetlerini ele alma yöntemimiz anlaşılabilir ve kolay ulaşılabilir olarak herkesin bilgisine açıktır.

 

ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMLERİ KAPSAMIMIZDA YER ALAN TÜM POLİTİKALARIMIZ İLGİLİ TARAFLARIN ERİŞİMİNE AÇIKTIR.