ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMLERİ
(KALİTE – ÇEVRE - İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ -BİLGİ GÜVENLİĞİ - ENERJİ) POLİTİKASI
KALİTE, ÇEVRE VE İSG POLİTİKAMIZ
KALİTE, ÇEVRE VE İSG POLİTİKAMIZ
ULAŞIMPARK A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri
faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel
değerlerimize ulaşmak için politikalarımız;
·
Çalışan ve müşteri memnuniyetini artırarak
sürekli iyileşmeyi,
·
Çalışanların gelişimini destekleyen eğitim
programları ile motivasyonu yüksek tutarak danışma ve katılım sağlanmasını,
·
Çevre ve doğal kaynakların korunması, çevre
bilinciyle duyarlılığın artırılması ve kirliliğin önlenmesini,
·
Entegre yönetim sistemimizi tüm süreçlerde etkin
kullanmayı ve uygulanabilir şartları yerine getirmeyi,
·
İSG kültürümüzü sürekli iyileştirerek, güvenli
ve sağlıklı çalışma ortamını üst düzeye çekebilmek için sıfır iş kazası
hedefine ulaşmayı,
·
Çevre ve İş Sağlığı konusunda tehlike analiz
çalışmalarıyla olabilecek tüm riskleri en aza indirmeyi,
·
İş Sağlığı Mevzuatına Uygunluk Yükümlülüklerinin
yerine getirilmesi, faaliyetlerimizde kanunlara
mevzuata ve diğer şartlara uyarak değerlerimize bağlı kalmayı,
ENERJİ POLİTİKAMIZ
·
Enerji verimliliğimizi sürekli iyileştirmek,
ürün ve hizmet alımında enerji verimliliği projelerini geliştirerek uygulamayı,
·
Enerji amaç ve hedeflerimizi gerçekleştirmek, konfordan ödün
vermeden, enerjiyi en verimli şekilde kullanarak, tasarruf sağlamak için
gerekli olan tüm bilgi ve kaynakları sağlamayı,
·
Çalışanlarımıza eğitim vererek ve sürekli
iyileştirme unsurlarını kullanarak, firma genelinde enerji bilincinin
geliştirilmesi ile enerji verimliliği hedefi ve enerji tasarrufu amacına uygun
davranmayı,
·
Enerji verimliliği ve performansı ile ilgili
yürürlükte olan tüm yasal şartlara ve yükümlülüklere uymayı,
·
Enerji politikalarımızı kurumsal entegre yönetim
sistemlerimize dahil ederek, sürekli iyileşerek uygulanabilir şartları yerine
getirmeyi
TAAHHÜT EDİYORUZ.
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
· Kurumsal tüm faaliyetlerimizde bilgi güvenliğini en üst sevide tutmak için önceliklerimiz ‘’Bütünlük, Gizlilik ve Erişilebilirlik’’ unsurlarını korumasını sağlamayı,
· Bilgi güvenliği yönetim sistemi konusunda uygulanabilir şartları yerine getirerek sürekli iyileştirme ve geliştirme ile tüm çalışanların farkındalıklarının arttırılmasını,
· Bilgi Güvenliği ile ilgili tüm yasal şartları ve diğer yükümlülükleri karşılamayı,
· Bilgi güvenliği için riskleri azaltmayı, ihlalleri önlenmeyi, gerekli sistemi oluşturmayı ve devamlılığı sağlanmayı
TAAHHÜT EDİYORUZ.
İŞ SÜREKLİLİĞİ POLİTİKAMIZ
Ulaşımpark A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel değerlerimize ulaşmak için iş sürekliliği politikamız;
•
Kamuya açık toplu ulaşım hizmetlerinin kesintisiz, güvenli ve sürdürülebilir
bir şekilde sunulmasını sağlamak amacıyla yasal mevzuatlar ve ISO 22301:2019
standardına uygun İş Sürekliliği Yönetim Sistemini kurmayı, uygulamayı,
sürdürmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
• Doğal afetler, bilgi teknolojileri arızaları, insan kaynaklı tehditler,
pandemi gibi beklenmedik olaylara karşı hazırlıklı olmayı, bu durumlarda
hizmetin devamlılığını sağlayacak strateji, plan ve prosedürleri oluşturmayı,
• Kritik hizmetlerin kesintisiz sürdürülmesini temin etmeyi, iş etki analizi ve
risk değerlendirmeleri doğrultusunda öncelikleri belirlemeyi,
• Acil durumlarda hızlı ve etkili müdahale kapasitesi oluşturmayı, çalışanların
farkındalığını artırmayı ve düzenli tatbikatlarla hazırlıklı olmayı,
• Kamu otoriteleri, yolcular, çalışanlar ve tedarikçiler dâhil tüm paydaşlarla
güvene dayalı iletişimi sağlamayı,
• İş sürekliliği performansını düzenli olarak izlemeyi ve sürekli iyileştirmeyi
TAAHHÜT EDİYORUZ
YOLCU TAŞIMACILIĞINDA HİZMET KALİTESİ POLİTİKAMIZ
ULAŞIMPARK A.Ş. olarak toplu taşıma ulaşım hizmetleri faaliyetlerimizde; misyonumuzu sürdürmek, vizyonumuzu gerçekleştirmek ve temel değerlerimize ulaşmak için yolcu taşımacılığı hizmet kalitesi politikamız;
· Toplu ulaşımı çekici hale getirmek ve hizmet kalitesini yükseltmek için memnuniyet odaklı bir ulaşım anlayışını benimsemeyi,
· Hizmet kalitesinin arttırılmasını amaçlayan faaliyetleri yürütmek, belirtilen hizmet ve standartlara uygun şekilde en yüksek gayreti göstermeyi,
· Çalışanlarımızın hizmet kalitesini yükseltmek için, gelişimine yönelik her türlü bilgi ve eğitim desteğinin sağlanmayı,
· Toplu ulaşım hizmetlerinin kalitesinin arttırılması için uluslararası standartlarının gerekliliklerini yerine getirmeyi,
TAAHHÜT EDİYORUZ.
MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ
ULAŞIMPARK A.Ş. olarak sürekli iyileştirme ve müşteri memnuniyeti ilkesi uyarınca yolcularımızın başvuru talep ve şikâyetlerini;
· Yasalara ve müşteri koşullarına uygun olarak,
· Açıklık, tarafsızlık, adalet ve gizlilik prensipleri doğrultusunda,
· Müşteri odaklı yaklaşım ile,
· Çalışanlarımızı gerekli eğitimler ile donatarak,
· Tanımlanan ve ilan edilen kanallar aracılığı ile kayıt altına almakta ve kısa sürede değerlendirmekteyiz.
Yolcularımızın başvuru talep ve şikâyetlerini ele alma yöntemimiz anlaşılabilir ve kolay ulaşılabilir olarak herkesin bilgisine açıktır.
ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMLERİ KAPSAMIMIZDA YER ALAN POLİTİKALARIMIZ İLGİLİ TARAFLARIN ERİŞİMİNE AÇIKTIR.